Friday 4 January 2013

Aku ++ Airmata = sob3



Wanita VS Airmata?
Memang tak dapat dipisahkan..
Sebabbbbbbbbbbbbbbb?????
Sebab perempuan akan rasa lebih tenang bila menangis..
Bukan sebab cengeng..

Huaaaa~
Asyik nak menangis je sekarang kann...
Sebab??
Sebab perlahan-lahan aku rasa kehilangan kawan2 aku..
Dan perkara-perkara ini membuatkan aku rasa sakit perlahan-lahan..
Tersenyum di luar..
Menangis didalamm...

Airmata merupakan kekuatan sebenarnya..
dan dari situ aku bangkit..
Bersandarkan keluarga sebagai kekuatan..
Dan MR debabb peneman setiaaa..

Sesungguhnya..
Allah tidak menurunkan sesuatu ujian kepada hambanya...
Melainkan berserta ganjaran yang tidak ternilai keindahannya..
dan aku..
Bersangka baik dalam setiap hal..
Sahabat.. Aku rindukan kau..
Dan sangat rindukan kita yang dulu...

No comments:

Post a Comment